2010. augusztus 8., vasárnap

Hírek

Kedves Olvasóim!
Tudom, hogy elég régen nem jelentkeztem semmilyen formában, de nyaralni voltam és hát ez az egész nem úgy sikerült, ahogyan terveztem. De a lényeg, hogy most itt vagyok és bejelentem, hogy nem tűntem el(!), a történet pedig folytatódik. És kitűztem célomnak, hogy a héten leadom az új fejezetet Anastasiának. :)

A második bejelenteni valóm, hogy díjat kaptam, a fice pedig a http://www.carlyfanfic.blogspot.com/ oldalon található. Ennek nagyon örülök, legalábbis, hogy egy valaki a Kimagasló tehetségek kategóriába sorolna az írásom alapján. :) Tényleg nagyon jól esik ^^ És akkor ki is rakom oldalra a díjat, valamint elvégzem a díjjal járó munkálataimat! :)

1. Köszönd meg és rakd ki a linkjét.
2. 5 titok a történetről vagy magadról.
3. Küldd tovább 5 embernek.
4. Hagyj náluk megjegyzést.

TITKOK:
#1: Jake és Annie erősebbre fűzik a kapcsolatukat.
#2: Annie néhány megszólalásában magamat mintázom, de maga a karakter semmilyen formában nem én vagyok.
#3: Leah is meg fog jelenni - ki gondolta volna? És belsőleg őt az egyik barátnőmről mintázok majd - már pár részlet meg is van Leahről.
#4: Nem mondom el, hogy melyik falkataggal, de valakivel nagyon jó barátságba keveredik Annie(lehet találgatni).
#5: Annak a naplónak még nagy szerepe lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése